SENSMI

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO

WWW.SENSMI.PL 

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sensmi.pl (oraz innych kanałów komunikacji z Klientem) jest SENSMI BEAUTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000897991, miejsce siedziby: ul. KISIELEWSKIEGO 18/28, 42-200 Częstochowa, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Kisielewskiego 18/28, 42-215 Częstochowa, NIP: 9492247939, REGON: 388784593, adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@sensmi.pl, numer telefonu: +48 730 264 264 zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie „Usługodawcą”.
  2. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem strony internetowej są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO.
  3. Wyrażenie dane osobowe należy rozumieć zgodnie z jego definicją zawartą w RODO, czyli jako wszelkie informacje odnoszące się do zidentyfikowanej bądź możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej, przy czym przez możliwą do zidentyfikowania osobę fizyczną rozumie się osobę, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej. Do wskazanej kategorii zaliczają się zatem m.in takie informacje jak: imię i nazwisko, adres, adres mailowy, numer telefonu.
  4. Wszelkie wyrazy lub wyrażenia pisane w treści niniejszej Polityki Prywatności z dużej litery należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Sklepu internetowego www.sensmi.pl

§ 2

RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH

  1. KATEGORIE PODMIOTÓW. Administrator przetwarza dane osobowe:
    1. Usługobiorców Sklepu internetowego w tym Usługobiorców posiadających Konto w Sklepie internetowym oraz subskrybentów Newslettera,
    2. Klientów Sklepu internetowego,
    3. kontrahentów,
    4. osób, które wyraziły zgodę na komunikację marketingową,
    5. osób kontaktujących się z Administratorem, które udostępniły swoje dane osobowe z wykorzystaniem takich kanałów komunikacji jak Facebook czy Instagram (zasady ochrony i wykorzystywania danych przez serwis Facebook oraz Instagram są dostępne na ich stronach).
  2. CEL PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA. Administrator przetwarza dane osobowe Usługobiorców Sklepu www.sensmi.pl w przypadku:
    1. rejestracji Konta w Sklepie, w celu utworzenia indywidualnego Konta i zarządzania tym Kontem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (realizacja umowy o świadczenie usługi drogą elektroniczną zgodnie z Regulaminem Sklepu),
    2. zawierania Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu i składania Zamówienia w Sklepie, w celu wykonania Umowy Sprzedaży, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (realizacja umowy sprzedaży),
    3. zapisania się do Newslettera w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną oraz za pośrednictwem innych kanałów komunikacji. Dane osobowe są przetwarzane po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO,
    4. skorzystania z Systemu Opinii, w celu poznania zdania Klienta na temat Umowy Sprzedaży zawartej z Administratorem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes przedsiębiorcy),
    5. skorzystania z Formularza Kontaktowego, w celu wysłania wiadomości do Administratora, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes przedsiębiorcy),
    6. w celu dostarczania i wyświetlania treści w Sklepie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes przedsiębiorcy),
    7. w celu wypełniania zobowiązań przez Administratora jako Sprzedawcy i Usługodawcy w tym także zobowiązań podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO,
    8. w celach statystycznych i analitycznych oraz dopasowania strony do preferencji Usługobiorców, na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO, co odbywa się z wykorzystaniem narzędzi i plików cookie opisanych w niniejszej Polityce Prywatności,
    9. w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, na podstawie art. 6 ust 1 lit f) RODO, który związany jest z:
  1. realizacją obowiązków reklamacyjnych,
  2. prowadzeniem, funkcjonowaniem Sklepu i zapewnianiem jego bezpieczeństwa poprzez dokonywanie odpowiednich analiz, statystyk,
  3. przedstawianiem dopasowanych do zainteresowań Klientów ofert oraz reklam,
  4. ustaleniem, obroną i dochodzeniem roszczeń.
  1. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH. Administrator przetwarza następujące dane osobowe w przypadku:
    1. usługi Konta: imię i nazwisko, login, hasło, adres, adres e-mail, adres IP,
    2. zawierania Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu i składania Zamówienia: imię i nazwisko, dane adresowe, NIP, adres e-mail, dane o płatnościach, numer telefonu, adres IP,
    3. przesyłania Newslettera i innych informacji handlowych poprzez wybrane kanały komunikacji: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu,
    4. Systemu Opinii: imię i nazwisko, 
    5. Formularza Kontaktowego: imię i nazwisko, adres mailowy,
    6. celów związanych z dostarczaniem i wyświetlaniem treści w Sklepie: adres IP, dane zgromadzone przez pliki cookies,
    7. celów związanych z wypełnianiem zobowiązań Administratora jako Sprzedawcy i Usługodawcy: imię i nazwisko, dane o Zamówieniu, dane o płatnościach, adres e-mail, numer telefonu, dane adresowe, NIP,
    8. celów statystycznych i analitycznych oraz dopasowania strony do preferencji Usługobiorców: adres IP, dane dotyczące aktywności na stronie, pliki cookies.
  2. OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH. Dane osobowe Usługobiorców przechowywane są przez Administratora: 
    1. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
    2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
    3. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes przedsiębiorcy, przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata. Administrator nie może przetwarzać danych w celu wyrażenia przez Klienta opinii o zawartej Umowie Sprzedaży w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.
  3. Z upływem okresu archiwizacji danych osobowych określonego w pkt 4 i braku innej podstawy prawnej do ich przetwarzania, dane osobowe zostaną przez Administratora zanonimizowane lub usunięte.
  4. Podczas korzystania ze Sklepu mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Usługobiorcy lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
  5. Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego – odpowiednio w związku z art. 10 ust. 2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1 Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne, w tym kierowanych w wyniku profilowania, o ile Usługobiorca wyraził stosowną zgodę.
  6. Od Usługobiorców mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w Sklepie. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
  7. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są:
    1. przetwarzane zgodnie z prawem, 
    2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami,
    3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

§ 3

UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Administrator przekazuje dane innym podmiotom wyłącznie wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji danego celu przetwarzania danych osobowych i tylko w zakresie niezbędnym do jego zrealizowania.
  2. W związku z realizacją usług dane osobowe Usługobiorców przekazywane są podmiotom zewnętrznym tj. dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu Sklepu, a w szczególności do:
    1. podmiotów realizujących dostawę Produktów,
    2. dostawców systemów płatności (np. bankom, operatorom płatności obsługującym płatności elektroniczne lub karty płatnicze – dane przekazywane są tym podmiotom w zakresie niezbędnym do obsługi płatności),
    3. dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych,
    4. biura księgowego,
    5. podmiotów świadczących obsługę prawną,
    6. hostingodawcy,
    7. dostawcy oprogramowania umożliwiającego prowadzenie działalności,
    8. agencji marketingowych oraz dostawców systemów służących do wspierania marketingu lub zapewniających system mailingowy,
    9. dostawcy oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego.
  3. Odbiorcami danych mogą być także dostawcy umieszczonych na stronie Sklepu internetowego wtyczek społecznościowych, skryptów oraz innych podobnych narzędzi umożliwiających przeglądarce osoby odwiedzającej stronę Sklepu pobieranie treści od dostawców wspomnianych wtyczek i przekazywanie w tym celu tym dostawcom danych osobowych osoby odwiedzającej. Więcej informacji na temat wtyczek serwisów społecznościowych znajduje się w § 11 Polityki Prywatności.
  1. Odbiorcą danych mogą być także organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne np. właściwe organy wymiaru sprawiedliwości.
  1. Podmioty, o których mowa w pkt 2, 3 oraz 4 niniejszego paragrafu, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
  1. Dane osobowe Usługobiorców są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w § 7, 8, 9, 10 oraz § 11 Polityki Prywatności.

§ 4

PROFILOWANIE DANYCH

  1. Dane osobowe Usługobiorców będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane w ramach tzw. profilowania zwykłego (np. dostosowywania komunikatów, banerów do zainteresowań). Działanie to ma na celu jak najlepsze dopasowanie kierowanego do Usługobiorców przekazu informacyjnego i marketingowego o Administratorze oraz oferowanych przez niego Produktach.
  1. Administrator stara się, aby materiały promocyjne, informacyjne i marketingowe były dla Usługobiorców wartościowe, dlatego w celu dostosowania informacji marketingowych do indywidualnych preferencji i zainteresowań Klientów wykorzystuje informacje dotyczące korzystania ze Sklepu internetowego przez Klientów np. dokonuje analizy odwiedzin strony internetowej,  działań  Klientów w kanałach sprzedaży, danych o zainteresowaniu asortymentem, danych socjodemograficznych (np. płeć, wiek, lokalizacja). 
  1. Administrator podejmuje starania, aby informacje uzyskane wskutek profilowania przy użyciu zautomatyzowanych systemów informatycznych stanowiły podstawę do analizy oczekiwań Klientów oraz zmiany kierunków działania Administratora i nie wpływały istotnie na decyzje Klienta.

§ 5 

DOBROWOLNOŚĆ PODANIA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celów związanych z wykonaniem umowy i przetwarzaniem danych osobowych.
  2. Niepodanie danych osobowych przez Usługobiorcę uniemożliwia realizacje celów określonych w § 2 niniejszej Polityki Prywatności.

§ 6 

PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA

  1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  2. Podstawy prawne żądania Usługobiorcy: 
    1. Dostęp do danych – art. 15 RODO.
    2. Sprostowanie danych – art. 16 RODO.
    3. Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO.
    4. Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO.
    5. Przeniesienie danych – art. 20 RODO.
    6. Sprzeciw – art. 21 RODO
    7. Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO.
  3. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: kontakt@sensmi.pl
  4. W sytuacji wystąpienia przez Usługobiorcę z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw, Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy informując Usługobiorcę uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania – o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
  1. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7

PLIKI „COOKIES”

  1. Strona Administratora używa plików „cookies”.
  2. Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Usługobiorcy przeglądającego stronę Sklepu, które zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej przez Usługobiorcę np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin na stronie i dokonywanych przez niego w trakcie odwiedzin czynności. 
  3. Stosowane przez Administratora cookies są bezpieczne dla urządzenia Usługobiorcy. Nie jest możliwe, aby za ich pośrednictwem do urządzenia Usługobiorcy dostał się wirus lub inne niechciane lub złośliwe oprogramowanie. 
  4. Pliki cookies identyfikują oprogramowanie wykorzystywane przez Usługobiorcę i dostosowują stronę Sklepu indywidualnie pod danego Usługobiorcę. Pliki cookies zawierają zazwyczaj nazwę domeny, z której pochodzą oraz czas ich przechowywania na urządzeniu.
  5. Administrator za pomocą plików cookies zbiera informacje o odwiedzinach Sklepu internetowego. Standardowo przeglądarki internetowe lub oprogramowania zainstalowane na urządzeniu Usługobiorcy domyślnie zezwalają na umieszczanie plików cookies na urządzeniu.
  6. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług elektronicznych na stronie internetowej Sklepu. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, a także dają one także możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.
  7. W ramach strony stosowane są dwa rodzaje plików „cookies”: „sesyjne” oraz „stałe”.
    1. Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Usługobiorcy do czasu wylogowania (opuszczenia strony),
    2. „Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym Usługobiorcy przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez Usługobiorcę.
  8. Administrator wykorzystuje pliki cookies w celu lepszego poznania sposobu interakcji Usługobiorców w zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej przez Usługobiorcę, typie strony, z jakiej Usługobiorca został przekierowany oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty Usługobiorcy na stronie internetowej. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych Usługobiorcy, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony.
  9. Administrator wykorzystuje również pliki cookies w następujących celach:
    1. konfiguracji strony i realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności Sklepu internetowego,
    2. analiz i badań oraz audytu oglądalności w celu tworzenia anonimowych statystyk, które udzielają Administratorowi informacji na temat tego, w jaki sposób Usługobiorcy Sklepu internetowego korzystają z niego,
    3. zapewnienia bezpieczeństwa Sklepu internetowego.
  10. Usługobiorca ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego urządzenia poprzez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki.  
  11. Usługobiorca ma możliwość ograniczenia (przy czym ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej) lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Sklepu będzie możliwe, za wyjątkiem funkcji, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
  12. Ustawienie wybrane przez Usługobiorcę podczas pierwszej wizyty w odpowiedzi na powiadomienie (okienko) o pliku cookies zostanie zapisane. 
  13. Wybrane ustawienia Usługobiorca może zmienić w dowolnym momencie w ustawieniach prywatności. Usługobiorca może samodzielnie, w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do swojego urządzenia.
  14. Zmiany ustawień, o których mowa w punkcie poprzednim, Usługobiorca może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). 
  15. Usługobiorca może ponadto może sprzeciwić się działaniom Administratora podejmowanym w celach opisanych powyżej w niniejszym paragrafie. W przypadku wyrażenia zgody, w tym na prezentowanie, tworzenie, przyznanie i realizację dedykowanych reklam, ofert lub promocji (rabatów) dostosowanych do preferencji, zgoda ta może zostać w dowolnym momencie wycofana, przy czym wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  16. Każdy Usługobiorca powinien dbać o bezpieczeństwo swoich urządzeń, które mają dostęp do sieci Internet. Urządzenie powinno posiadać program antywirusowy z aktualną bazą definicji wirusów, aktualną i bezpieczną wersję przeglądarki internetowej oraz włączoną zaporę sieciową. Użytkownik powinien ponadto cyklicznie sprawdzać, czy system operacyjny i programy zainstalowane na urządzeniu posiadają najnowsze aktualizacje.
  17. Wykorzystanie plików cookies w celach marketingowych lub innych niż niezbędne do wyświetlania strony internetowej, w tym uzyskania dostępu do danych zapisanych na urządzeniu użytkownika, wymaga uzyskania zgody użytkownika. Zgoda ta może być w każdym momencie wycofana. Zezwolenie nie jest wymagane jedynie w przypadku plików cookies, których stosowanie jest niezbędne do świadczenia usługi telekomunikacyjnej (transmisja danych w celu wyświetlenia treści). Usunięcie lub zablokowanie zapisywania plików cookies oraz wycofanie zgody na wykorzystanie plików cookies możliwe jest za pośrednictwem ustawień przeglądarki. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć pod poniższymi linkami:
    1. 17.1.chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
    2. 17.2.mozilla firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka 
    3. 17.3.opera: https://help.opera.com/pl/latest/web-preferences/ 
    4. 17.4.safari: https://support.apple.com/kb/ph5042?locale=engb
  18. Dane z plików cookies będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody lub wniesienia sprzeciwu. Administrator może usunąć dane osobowe, jeśli przez 3 lata nie zostaną one wykorzystane do celów marketingowych, chyba że przepisy prawa będą zobowiązywać Administratora do dłuższego przetwarzania danych osobowych.
  19. Administrator wykorzystuje zewnętrzne pliki cookies w celu zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics (administrator cookies zewnętrznego: Google LLC. z siedzibą w USA).
  20. Pliki cookies mogą być również wykorzystywane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, w celu wyświetlania reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Usługobiorca korzysta ze Sklepu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji Usługobiorcy lub czasie pozostawania na danej stronie.

§ 8

GOOGLE ANALYTICS

  1. Google Analytics dostarczane jest przez Google LLC. z siedzibą w USA.
  2. Pliki cookies Google Analytics są to pliki wykorzystywane przez Google w celu analizy sposobu korzystania ze Sklepu internetowego przez użytkownika, tworzenia statystyk oraz raportów dotyczących funkcjonowania Sklepu. 
  3. Google nie wykorzystuje zebranych danych do identyfikacji użytkowników ani nie łączy tych informacji w celu umożliwienia ich identyfikacji.  
  4. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites?hl=pl  
  5. Usługobiorca może zapobiec rejestrowaniu zgromadzonych danych przez pliki cookies na stronie Sklepu, poprzez instalację odpowiedniej wtyczki do przeglądarki: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout  
  6. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych w ramach Google Analytics znajdują się pod linkiem: https://support.google.com/analytics/answer/6004245.

§ 9

FACEBOOK ADS

  1. Facebook Ads to system reklamowy dostępny w ramach serwisu Facebook i dostarczany przez Facebook, Inc. z siedzibą w USA.
  2. Administrator używa go do wyświetlania reklam użytkownikom Facebooka w ramach, których Sklep korzysta z tzw. kodów remarketingowych. 
  3. Kody wykorzystywane są w celu dopasowania zindywidualizowanych reklam do poszczególnych Klientów, a następnie ich wyświetlania w sieci reklamowej danego dostawcy (Google, Facebook). Sieci te obejmują zarówno witryny dostawców, jak również ich partnerów handlowych. Szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są na witrynach dostawców:
    1. Google:  https://policies.google.com/technologies/cookies?hl=pl#types-of-cookies  
    2. Facebook:  https://www.facebook.com/policy/cookies/  
  4. Administrator używa Facebook Ads w celu remarketingu i prowadzenia kampanii reklamowych w sieci reklamowej Facebooka oraz w celu tworzenia raportów skuteczności kampanii.
  5. Facebook Ads gromadzi dane behawioralne na temat użytkowników w oparciu o pliki cookie i zachowuje dane w swoich centrach danych.
  6. Informacje zbierane w ramach Facebook Pixel są anonimowe i nie pozwalają na identyfikację Usługobiorcy, umożliwiają one jedynie zapoznanie się z informacjami o tym jakie działania zostały podjęte przez Usługobiorcę w ramach strony. Facebook może jednak łączyć zbierane informacje z innymi informacjami o użytkowniku zebranymi w ramach korzystania przez niego z serwisu Facebook i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. 
  7. Więcej informacji na ten temat pod linkiem:  https://www.facebook.com/privacy/explanation  

§ 10

GOOGLE TAG MANAGER

  1. Administrator korzysta z Google Tag Manager firmy Google LLC. Z siedzibą w USA.
  2. Narzędzie to pozwala zarządzać skryptami na stronie internetowej Sklepu internetowego np.  skrypty śledzenia konwersji z systemów reklamowych takich jak Google Ads, skrypty związane ze zgodami udzielonymi przez użytkownika, śledzące zachowanie użytkownika przez narzędzia analityczne takie jak Google Analytics. 
  3. Narzędzie Google Tag Manager jest stosowane do zarządzania tagami (znacznikami) strony internetowej za pośrednictwem interfejsu. 
  4. Stosowanie Google Tag Manager nie wiąże się z zapisywaniem plików cookie ani gromadzeniem danych osobowych. Jeśli na poziomie domeny lub plików cookie została dezaktywowana opcja zapisywania, będzie to obowiązywać w odniesieniu do wszystkich tagów trackingowych, zaimplementowanych za pośrednictwem Google Tag Manager.
  5. Szczegółowe informacje o zakresie i zasadach zbierania danych w związku z tą usługą można znaleźć pod linkiem: https://policies.google.com/technologies/ads?hl=pl   

§ 11 

USŁUGI DODATKOWE ZWIĄZANE Z AKTYWNOŚCIĄ UŻYTKOWNIKA W SKLEPIE

  1. W Sklepie wykorzystywane są tzw. wtyczki społecznościowe („wtyczki“) serwisów społecznościowych. Wyświetlając stronę internetową www.sensmi.pl, zawierającą taką wtyczkę, przeglądarka Usługobiorcy nawiąże bezpośrednie połączenie z serwerami Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Google oraz YouTube.
  2. Zawartość wtyczki jest przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do przeglądarki Usługobiorcy i integrowana ze stroną. Dzięki tej integracji, usługodawcy otrzymują informację, że przeglądarka Usługobiorcy wyświetliła stronę www.sensmi.pl, nawet jeśli Usługobiorca nie posiada profilu u danego usługodawcy, czy nie jest u niego akurat zalogowany. Taka informacja (wraz z adresem IP Usługobiorcy) jest przesyłana przez przeglądarkę bezpośrednio do serwera danego usługodawcy (niektóre serwery znajdują się w USA) i tam przechowywana. 
  3. Jeśli Usługobiorca zaloguje się do jednego z powyższych serwisów społecznościowych, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na stronie www.sensmi.pl do profilu Usługobiorcy w danym serwisie społecznościowym. 
  4. Jeśli Usługobiorca użyje danej wtyczki, np. klikając na przycisk „Lubię to” lub przycisk „Udostępnij”, to odpowiednia informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego usługodawcy i tam zachowana. 
  5. Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz prawa Usługobiorcy w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę prywatności Usługobiorcy zostały opisane w polityce prywatności usługodawców:
    1. https://www.facebook.com/policy.php
    2. https://help.instagram.com/519522125107875?helpref=page_content
    3. https://policy.pinterest.com/pl/privacy-policy
    4. https://help.twitter.com/en/rules-and-policies 
    5. https://policies.google.com/privacy?hl=pl&gl=ZZ. 
  6. Jeśli Usługobiorca nie chce, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin na stronie www.sensmi.pl bezpośrednio jego profilowi w danym serwisie, to przed wizytą na stronie www.sensmi.pl musi wylogować się z tego serwisu. Usługobiorca może również całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla przeglądarki, np. blokowanie skryptów za pomocą „NoScript“.
  7. Administrator wykorzystuje na swojej stronie narzędzia remarketingowe tj. Google Ads, wiąże się to z wykorzystywaniem plików cookies firmy Google LLC dotyczących usługi Google Ads. W ramach mechanizmu do zarządzania ustawieniami plików cookies Usługobiorca ma możliwość zdecydowania, czy Usługodawca będzie mógł korzystać z Google Ads (administrator cookies zewnętrznego: Google Inc. z siedzibą w USA) w stosunku do niego. Usługa Google Ads stanowi ofertę Google LLC.
  8. Z pomocą Google Ads Administrator promuje swoją stronę internetową w wynikach wyszukiwania oraz na stronach osób trzecich. W tym celu przy okazji odwiedzin strony Sklepu automatycznie pozostawiany jest w urządzeniu każdego odwiedzającego tzw. plik remarketing cookies firmy Google, który z pomocą pseudonimowego identyfikatora oraz na podstawie odwiedzanych przez Usługobiorcę stron umożliwia wyświetlanie reklam opartych na jego zainteresowaniach.
  9. Narzędzie to mierzy skuteczność kampanii reklamowych realizowanych przez Administratora, pozwalając na analizę takich danych.
  10. Informacje na temat przetwarzania danych przez Google w zakresie powyższej usługi dostępne są pod linkiem: https://policies.google.com/technologies/ads?hl=pl 

§ 12 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
  2. Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Zapisz się do Newslettera i odbierz rabat

Zmniejsz wypadania włosów, popraw gęstość i przyspiesz wzrostu włosów!
Działanie potwierdzone przez trychologów

 
Przewiń do góry